Persbericht overname Simplefly b.v

Overgang
“Een kans als deze komt niet elke dag voorbij”, aldus Arjen de Jong van Sigbar Agency. “In de markt voor platform en applicatie development blijven in mijn visie straks slechts een paar grote spelers over. Wij horen daar nu bij en wij willen daarbij blijven horen. Sigbar in 2018 opgericht door Bas Holtrop en Arjen de Jong levert al vanaf de start digitale platformen en applicaties voor diverse mooie merken. De overname van de maatwerk portefeuille van Simplefly B.V. past goed bij de groei strategie van het bedrijf. Volgens Bas Holtrop passen de klanten van de maatwerk portefeuille perfect bij Sigbar. Onze kracht ligt in bedenken en realiseren van krachtige applicaties en web platformen voor mooie merken. Het uitgangspunt van de overname is dat de klanten van Simplefly zo min mogelijk merken van de overgang en direct in een warm bad terecht komen.

Over Sigbar
Sigbar B.V. is uniek door haar sterke focus op applicatie en platform development en de ontwikkeling van generieke module. “We gaan dan ook zo snel mogelijk onze best practices implementeren, waardoor de bestaande applicaties worden geoptimaliseerd en uptime naar onze norm van 99,98% wordt gebracht. Dat zijn essentiële zaken in onze branche. Applicaties, platformen en websites zijn immers vandaag de dag essentieel voor je dienstverlening.